Dag 9 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Demi

Blijf op de hoogte en volg demi

24 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

de tijd gaat wel heel snel zeg, eergister waren we in utrecht en gister in gelderland. We zijn zelf al een aantal keer in Apeldoorn geweest dus we wisten de weg wel een beetje.

In de morgen eerst wakker geworden in de hooiberghut vlak bij utrecht. Lekker ontbijtje daar gekregen, met een eitje, en nog meer lekkers zeker erg verwent en de moeite waard om daar heen te gaan http://www.hooiberghutten.nl/

na een goed stevig ontbijtje richting apeldoorn gegaan waar het de bedoeling was om in berg en bos dat gesubsideerd is naar het klimbos te gaan waar we zo'n 3 uurtjes zoet mee waren, maar helaas het weer zat ons tegen dus hebben we een super leuke wandeling gemaakt door het bos wat gesubsideerd is.

Na de wandeling in berg en bos was het minder aan het regenen zodat we naar het pannekoekenhuis te lopen, we dachten dat het een klein stukje lopen was maar we hadden ons vergist! na 2 heerlijke pannenkoeken stond er nog veel meer op het programma.

in Millingen stond de solartrein die een groep mensen opving, nadat wij ons verhaal hadden verteld vonden ze het allemaal zo leuk dat we een gratis ritje van een uur meemochten.

eenmaal bij ons b&b Olthoff aangekomen hebben wij onze spullen achtergelaten en zijn naar het Tapas restaurant gegaan waar we lekker konden eten. Pap en ik waren heel moe en zaten al snel vol dus zijn lekker naar het b&b terug gegaan.

In de morgen werden we wakker en zouden we om 9 uur precies beneden verwacht worden om te ontbijten.
helaas waren er een paar etenswaren over de datum dus had ik geen trek meer en heb ik t laten staan ! haha

We zijn rond een uurtje of half 10 vertrokken om een lange treinreis te maken naar Maastricht. heerlijk om lekker te relaxen in de trein.

Na een paar andere ov elementen zijn we naar valkenburg gegaan waar we met de rodelbaan naar beneden zijn gerodeld. Zeker de moeite waard en erg gezellig.

Echt ik heb het zo leuk met mijn vader, lekker relaxen en praten over dingen. en dan maakt dat winnen helemaal niet uit want we hebben 2 super weken !

nu gaan we lekker verder in maastricht !

ajuu

• 24 Augustus 2011 - 19:41

Sandra:

Hallo lieverd,de dagen vliegen voor jullie zeker snel,volle dagen hoor!leuke projecten hebben jullie al aangedaan,super
    xxx

• 25 Augustus 2011 - 06:58

Martin:

Je hebt helemaal gelijk betreft deze fijne dagen die je met je vader doorbrengt.

Groeten uit Hoogvliet

• 25 Augustus 2011 - 16:39

Anita :

hallo demi,heb nu ook jou site gevonden.je hebt een leuke tijd met je vader zo..
    groetjes dick anita en rickxx

• 25 Augustus 2011 - 18:18

Ceciele:

Hoi Demi leuk om jullie verhalen te lezen

• 26 Augustus 2011 - 22:03

Tannet:

Klinkt weer goed allemaal! En wat is er mooier dan de band tussen de band van vader en dochter :)
    Kus Tannet