Groningen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu Groningen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu

Groningen

Door: Demi

Blijf op de hoogte en volg demi

16 Augustus 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

hier zitten we dan in een plaatsje met het ov reizen zo'n 1,5 uur van groningenstad.

Vandaag zijn we heerlijk opgestaan in het stayokay in Amsterdam met als oog GRONINGEN.
ik werd vanmorgen wakker met het gevoel dat ik zo blij ben met wat ik nu heb en dat ik niets beters kan wensen. Het is zo fijn om met mijn vader 2 weken weg te zijn, en ook heel leuk: fijne gespreken, leuke dingen doen. iets wat er thuis de laatste tijd niet meer veel gedaan is met zn 2 omdat ik 5 dagen op school zit in rotterdam en we elkaar dan mislopen, maar hier dan zijn en dit meemaken is een super ervaring, of we de travel champion nou winnen of niet.

Groningen.. wat weet ik eigenlijk over de stad groningen? nou eerlijk gezegt helemaal niks ! nog nooit geweest..

wat een leuke stad zeg, en wat helemaal leuk was heel de stad was vol met studenten waarvan ze de kennismakingsweek (keiweek) hebben, en een pluspunt voor ons dus ;we hebben goed ons project kunnen promoten.

in de middag hebben pap en ik een promootfiets en bakfiets gehuurd. op de promootfiets hebben we onze leuke folders aangeplakt en informatie over ons project. wat vonden die studenten dat leuk zeg, 2 rotterdammers in de stad groningen.

eind van de middag zijn we naar het Groninger Museum geweest, een museum vol met kunst echt leuk o.m dit te bekijken. Kwamen die middag ook 2 reizigers tegen die ook aan travelchampion meedoen.

en toen brak de avond aan, en kregen een slaapplaats aangeboden in een hemelbed buiten. Kwam mooi uit want het was lekker weer om de nacht door te brengen in de buitenlucht, kijkend naar de sterren en een mooi graanveld.

ik stop dus met typen want hier gaan we mooi nu van genieten.
Morgen reizend naar Friesland jiphoi

  • 16 Augustus 2011 - 20:23

    Tannette:

    Groningen inderdaad een super studentenstad. Ooit wel eens geweest met oud-buurmeisje, heel lang geleden voor het eerst in een studentencafé.....nooit meer vergeten dus!
    wat leuk...met de bakfiets posters ophangen!
    Nou, ben benieuwd naar de foto's van het hemelbed.
    Lekker kletsen onder de sterren, geniet van elkaar want straks gaat het gewone leven weer beginnen :)


  • 16 Augustus 2011 - 23:22

    Monique Denkelaar:

    Hey greuningen das idd leuk.. Heb de foto van jullie samen in het hemelbed gezien en zag er TOPPIEuit om toch maar op de Rotterdamse toer te blijven. Zoals je zelf zeg is het een mooie ervaring en die heb je toch weer in de knip.. Heel veel plezier nog samen en tot de volgende blog.. Groetjes uit Spijkenisse dat stipje vlak bij Rotterdam xx

  • 16 Augustus 2011 - 23:22

    Monique Denkelaar:

    Hey greuningen das idd leuk.. Heb de foto van jullie samen in het hemelbed gezien en zag er TOPPIEuit om toch maar op de Rotterdamse toer te blijven. Zoals je zelf zeg is het een mooie ervaring en die heb je toch weer in de knip.. Heel veel plezier nog samen en tot de volgende blog.. Groetjes uit Spijkenisse dat stipje vlak bij Rotterdam xx

  • 17 Augustus 2011 - 11:35

    Senna Verweel:

    Het enige dat ik ken van Groningen is de Martinitoren, heb ik ooit eens vanuit een bus gezien

  • 17 Augustus 2011 - 20:17

    Linda Born:

    Fantastisch lijkt me dat, slapen in een hemelbed buiten. Ik ben een beetje jaloers...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Gowiththeflou

Recente Reisverslagen:

02 September 2011

voorbereiding finale

24 Augustus 2011

Dag 9

21 Augustus 2011

Dag 6

18 Augustus 2011

Drenthe

16 Augustus 2011

Groningen
demi

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 10669

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2011 - 27 Augustus 2011

Gowiththeflou

Landen bezocht: