waar het allemaal begon - Reisverslag uit Brielle, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu waar het allemaal begon - Reisverslag uit Brielle, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu

waar het allemaal begon

Door: dflou

Blijf op de hoogte en volg demi

19 Juli 2011 | Nederland, Brielle

Twee maanden geleden werd er op school informatie gegeven over de reis wedstrijd die van 13 t/m 27 augustus zou gaan plaatsvinden.
Samen met mijn vader leek dit ons een heel leuk idee en hebben ons ingeschreven. Al snel kregen we te horen dat we waren uitgenodigd voor een gesprek in Den Haag om daar ons plan van aanpak te vertellen.
We zijn naar Den Haag gegaan en hebben daar ons gesprekje gehad.
Met een goed gevoel gingen we naar huis en vertelde aan iedereen hoe of wat.

er gingen een paar weken voorbij en hadden nog steeds niks gehoord...
maar eindelijk kwam het verlossende telefoontje dat wij door waren en zaten bij de laatste 12 om te strijden voor de hoofdprijs.

Drijvend palvijoen is ons project wat wij de komende weken in de spotlight zullen gaan zetten.

we zijn hard bezig om veel promotie te maken en iedereen op de hoogte te houden van onze plannen.

tot nu toe zijn we hard bezig maar er komt meer ...

• 26 Juli 2011 - 06:48

Jolanda:

ik wens jullie heel veel succes met deze missie en zal jullie op de voet(?) volgen hihi