klaar maken voor de reis - Reisverslag uit Brielle, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu klaar maken voor de reis - Reisverslag uit Brielle, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu

klaar maken voor de reis

Door: dflou

Blijf op de hoogte en volg demi

01 Augustus 2011 | Nederland, Brielle

Hallo allemaal,

samen met mijn vader ben ik hard bezig om alles uit te zoeken.
Onze reis staat helemaal vast en we beginnen op 13 augustus onze rondreis in Hoek van Holland. Hier nemen we een kijkje bij de Stena Line, en krijgen een Zweedse lunch aangeboden.
vanaf daar gaan we naar ons Project dat we steunen : het drijvend palvijoen.

het begin heb ik jullie dus al een beetje verteld, maar vanaf hier houden we netjes onze mond dicht en zullen jullie het allemaal te weten komen op die dagen.

vanaf 13 augustus t/m 27 augustus zullen wij dus elke dag een berichtje achterlaten met leuke foto´s en video´s.

door middel van goede samenwerking met elkaar komen we er samen uit.

vanaf 13 augustus zitten wij continu op dit account, maar wil je toch meer te weten komen neem dan een kijkje op onze hyves site :

of neem een kijkje op onze facebook :

Liefs,
Martin en Demi van Tongeren

• 07 Augustus 2011 - 12:44

Nel Duson:

Nou lieverds nog een paar nachtjes in je eigen bedje slapen en dan???????????

• 07 Augustus 2011 - 14:55

Hai Demi en Martin
    Ik hoop dat jullie het erg leuk gaan vinden zo saampjes, en zal voor jullie duimen voor een zonnetje wat dat is toch ook wel lekker bij zo'n onderneming.
    Veel geluk en sucses x yvon

• 10 Augustus 2011 - 13:53

Hans En Nel:

Vanavond veel succes............xxxxxxx

• 12 Augustus 2011 - 08:30

Sandra Van Tongeren:

Hallo lieverds
    Heel veel succes.Maar ook heel veel plezier saampies.Ik zal jullie enorm missen hoor,ik ben een beetje jaloers dat ik er niet bij kan zijn ahahha
    xxxxxx