dag3 - Reisverslag uit Brielle, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu dag3 - Reisverslag uit Brielle, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu

dag3

Door: Demi

Blijf op de hoogte en volg demi

16 Augustus 2011 | Nederland, Brielle

Hallo allemaal,

ten eerste leuk dat jullie allemaal zo onze blogs bij houden. Het is voor mij moeilijk om een blog te plaatsen ivm dat mijn vader er zo 2 uur over doet eerder dat die klaar is met typen, vandaar dat ik de laatste dagen wat minder in het zicht ben geweest maar dat telt niet dat ik minder bezig ermee ben.

We hebben al 2 leerzame en vooral gezellige dagen achter de rug.

Zaterdag heerlijk geluncht bij de stena line in hoek van Holland waar we veel verschillende vis kregen en lekkere etenswaren uit zweden.
In de avond bij vrienden geslapen en naar het vlaardingenfeest geweest.

Zondag hadden we een rustdag, gezellig in Amsterdam rondgelopen !

Maandag (gisteren) zijn we 'smorgens begonnen met vrijwilligerswerk bij het leger des Heils, we hebben soep klaargemaakt kamers schoongemaakt, mn vader heeft een paar mensen hun haren geknipt en hebben leuke gespreken met de bewoners zelf gehad. Op zo een moment zie je toch dat je blij moet zijn met wat je nu hebt, en ik heb toch echt genoten van de mensen daar.. die genieten gewoon met de dag !
zo te horen hebben ze dus ook veel aan ons gehad en dit was een dag om niet te vergeten.
In de avond zijn we naar restaurant Radijs gegaan wat gesubsideerd word door de eu, hier hebben we een heerlijke radijsburger op en het was erg gezellig.

Ik ben zelf iemand die lekker lang onder de douche staat in de avond en dan rustig relax in bed. Helaas was dit gisteravond niet mogelijk want we sliepen in het stay okay in amsterdam Vondelpark. Raar, mensen op de kamer die je niet kent. Dus ik heb snel een douche genomen en mn bed ingedoken met oordoppen uiteraard.

Na een heerlijke nacht hebben we net onze spullen gepakt en een lekker ontbijt genomen.

Nu op naar groningen en natuurlijk de provincie groningen.

Have fun today, as we do !

liefs demi

• 16 Augustus 2011 - 08:34

Natalia:

Hoi Demi en Martin,

Leuk zo samen op pad! Heel veel plezier in Groningen, en de rest vh land. Geniet ervan, het is vast een onvergetelijke ervaring.

Groetjes van Natalia

• 16 Augustus 2011 - 08:40

Anja:

hoi reizigers!
    Zojuist jullie verslagen gelezen en foto's bekeken, erg leuk! Gisteren nog even een telefonische update gehad, dus ben weer helemaal bij.

Veel plezier met de reis naar Groningen en jullie EU-bezoek daar (wat het ook mogen worden!) en groeten aan Kees (als hij mij nog kent, haha!).

Enjoy! Ik zal hier op kantoor mijn steentje weer bijdragen voor de windfarms op zee (ook in het belang van de EU toch?).

Groetjes Anja

• 16 Augustus 2011 - 08:45

Monique Denkelaar:

Leuke blogs.. Jullie zijn goed bezig. Geniet lekker verder en we lezen de volgende verhalen wel weersuc6 verder.. De denkelaartjes

• 16 Augustus 2011 - 10:26

Ida:

Hallo EU-travellers,

Jullie zijn goed bezig, al vroeg op, zie ik aan je verslag Demi. Veel plezier in Groningen en bij Kees. We blijven jullie volgen. Succes en groetjes.

• 16 Augustus 2011 - 10:47

Anita :

hai martin en demi
    nu net jullie verslag gelezenen de foto`s bekeken dat was hard werken martin .
    we blijven jullie volgen en veel plezier in groningen
    groetjes dick rick en anita dikke kus allebij

• 16 Augustus 2011 - 11:13

Sandra :

Hoi Martin & Demi,

Heel veel plezier in Groningen en wat nog gaat komen natuurlijk

Wordt vast een onvergetelijke tijd (samen)

Enjoy en StayOkay

Sandra Klaassen te Brielle

• 16 Augustus 2011 - 11:59

Ria (BOOT):

Hallo Martin en Demi, wat een waardevolle tocht zijn jullie aan het maken. Niet alleen voor het thema Duurzaam, maar het slaat ook op jullie verstandhouding als vader en dochter die wordt door deze tocht alleen maar "duurzamer" Heel veel succes en mooie herinneringen toegewenst. Dat alleen is al een prijs waard. Groetjes Ria

• 16 Augustus 2011 - 13:11

Jolanda:

Hoi demi en Martin heel leuk jullie verslagen te lezen ga zo door!!

• 16 Augustus 2011 - 16:35

Paola Kooiman:

Hoi Martin en Demi,
    Erg leuk om al jullie verhalen te lezen en om jullie te volgen, jullie maken geweldige dingen mee zo lekker samen op pad, het is een leuke ervaring, succes en verder.
    Ben benieuwd naar al jullie verhalen ik kijk iedere dag.

Liefs Paola, Hans, Amber en Sanne

• 16 Augustus 2011 - 18:02

Ellen Gouw:

Hallo Reizigers! Wouw wat een ervaringen allemaal! Leuk hoor! Nou wij hopen dat het jullie goed gaat en blijf schrijven, want jullie worden gevolgd!!

Veel reis plezier!

Groetjes
    Familie Gouw

• 16 Augustus 2011 - 18:15

Esther :

Hallo reizigers! Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Jullie hebben er echt plezier in. Ga zo door!
    Groetjes, Esther

• 16 Augustus 2011 - 19:04

De Labeijtjes:

nou Demi en Martin petje af hoor
    we blijven jullie volgen
    gr de labeijtjes

• 16 Augustus 2011 - 19:23

Arina:

Hoi hoi leuk jullie zo te volgen, ik hoop dat het lukt. Het is wel afwisselend. Succes op jullie verdere reis.

• 16 Augustus 2011 - 19:28

Ivo :

Hey Mart & Demi,
    Martin als een knippende Majoor Boschard het moet niet gekker worden Demi,ennuh subsideerd de EU misschien geen computer cursussen voor 40+ ? hahaha Wel leuk om te zien wat jullie allemaal meemaken, keep up the faith greetss Ivo

• 16 Augustus 2011 - 20:00

Hai floutjes
    Zo te lezen gaat het goed met jullie
    in deze 3 dagen (ondanks de rustdag)
    best al veel meegemaakt.
    Wist niet dat Mart kon knippen gaaf hoor.(verborgen talent)
    Zo zie je maar dat vrijwilligerswerk een mens goed doet.
    Nu veel plezier in groningen morgen,
    en probeer jullie toch wel te blijven volgen

Liefs yvon en joop

• 17 Augustus 2011 - 17:11