Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Brielle, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Brielle, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg demi

12 Augustus 2011 | Nederland, Brielle

Zo de laatste voorbereidingen voor de dag van vertrek. Alle spullen bij elkaar zoeken en dan moet het in de rugzak. Hoe krijgen we alles erin is mij een vraag. Helemaal als ik zie wat Demi mee wilt nemen maar dat is een vrouwen iets heb ik wel eens gehoord. Zou niet onbekend moeten zijn voor mij als man met 3 vrouwen in huis. En dan moet er ook nog een, gelukkig een mini, laptop mee. Ben benieuwd ik welke rugzak deze gaat. Het begint nu toch wel een beetje te kriebelen want over 1 nachtje slapen gaat het beginnen en gaan we er vol tegen aan. Per direct kan er gestemd worden op de projecten en we gaan er een hoop moeite in steken om een hoop stemmen te krijgen. Dus mensen stem op ons project het Drijvend Paviljoen in Rotterdam en vertel het verder en blijf ons volgen.

Ps: Hoe zijn wij herkenbaar: Zoek de man met een half huishouden op zijn rug ;-)

• 14 Augustus 2011 - 10:55

Anja De Bruin:

hallo Martin en Demi,

heel veel succes en plezier gewenst samen tijdens de komende 2 weken!
    Laat mj nog even weten hoe we kunnen stemmen op jullie?

Groetjes, Anja en Menno