gesubsidieerd bedrijf in brielle - Reisverslag uit Brielle, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu gesubsidieerd bedrijf in brielle - Reisverslag uit Brielle, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu

gesubsidieerd bedrijf in brielle

Door: dflou

Blijf op de hoogte en volg demi

08 Augustus 2011 | Nederland, Brielle

hallo allemaal,

Zaterdag beginnen we met onze eerste reisdag.We beginnen in Rotterdam bij het gekozen project `Het Drijvend Paviljoen`.Toen ik van de week over het Spui in Brielle fietste,zag ik het logo van de EU.Bij ons in Brielle zit dus ook een gesponsord eu bedrijf.
Ik ben even langs het bedrijf geweest en heb wat informatie gevraagd:

Fresteek is een bedrijf dat in Brielle/vierpolders gelegen is, door het hoge verlies van de co2 uit de paprika teelt in deze kas hebben ze het vernevelingssysteem geïnstalleerd om de hoge druk van het verlies van de co2 te verminderen. Doordat dit toch een hoop geld kost heeft de eu hierin gesponsord.

• 15 Augustus 2011 - 07:22

Tannette Croes:

.......zo zie je maar, je hoeft niet ver te gaan.....Brielle heeft dus alles