Drijvend Paviljoen - Reisverslag uit Brielle, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu Drijvend Paviljoen - Reisverslag uit Brielle, Nederland van demi tongeren - WaarBenJij.nu

Drijvend Paviljoen

Door: dflou

Blijf op de hoogte en volg demi

09 Augustus 2011 | Nederland, Brielle

Hallo volgers
Allereerst bedankt voor jullie aanmelding bij ons.
Waarschijnlijk hebben jullie de test van Travel Champion Eu gedaan en net als wij gedacht;Ik weet eigenlijk niet eens zoveel over de Eu,en zeker niet wat zij allemaal doen voor veel Nederlandse bedrijven.
Wij hebben aandachtig gekeken naar de positieve kant van deze organisatie.
Hierdoor is onze mening voor de Eu verandert van een gematigde negatieve aanhanger naar een positieve aanhanger.
Onze zienswijze is dat de Eu een overkoepelden organisatie is die een breed spectrum van aandachtsgebieden heeft en daar ook op inspeelt.
Demi heeft al een klein stukje verteld dat ook wij in Brielle een bedrijf hebben die gesubsidieerd wordt door de Eu.
Zo zie je dat als je dicht bij huis kijkt de landerijen veranderen door onderhoud.
Bij ons in de regio zijn veel slootkanten vernieuwd. Wij dachten dat dit door lokale boeren was gedaan maar grotendeels is het met subsidie van de Eu opgepakt.
A.s. Zaterdag 13 augustus gaat onze eerste dag beginnen.We starten bij het Drijvend paviljoen in Rotterdam.
Dit is ons gekozen project.
Wij hebben dit project gekozen omdat het innovatief en duurzaam is.
Het ligt in onze Provincie,en het sprak ons ook erg aan bij het zien van dit gebouw!!

Het Drijvend paviljoen ligt in de Rijnhaven te Rotterdam.
Het bevindt zich op het kenniskruispunt van de Nederlandse Delta,midden in het kwadrant;
Hoek van Holland,Zeeland,Dordrecht en Delft.
D.m.v. presentaties is te zien hoe slimmer en spannender met klimaat, energie en water om te gaan.
Drijvend bouwen stelt Rotterdam in staat een brug te slaan tussen haven en stad en biedt kansen om aantrekkelijke woon- en werkomgevingen te creëren in het oude havengebied.
De kennis die hiermee wordt opgedaan is bruikbaar voor latere projecten in de Rotterdamse haven.
Wij proberen jullie elke dag op de hoogte te houden van waar we ons bevinden,wat we hebben bezocht,waar en wat we gaan eten(europees…)en hoe of waar slapen!

• 13 Augustus 2011 - 16:52

Hallo Floutjes

Ik wil jullie heel veel wijsheid meegeven, maar dat kan ik niet want ik ben zelf niet zo wijs, maar weet dat jullie dat wel zijn.
    Ben erg benieuwd naar jullie reis in dit mooie Nederlandje en wat jullie ons allemaal bij gaan leren want wat weten wij nu van de EU daar zijn wij toch eigenlijk niet mee bezig dus ik ga proberen jullie elke dag een beetje te volgen.
    En ben ook erg nieuwschierig waar jullie zoal gaan slapen en eten,

Heel veel plezier dikke kus